Časté otázky

Časté dotazy - Oknoplast Jihlava

Na co se nás často ptáte?

Jaká okna vybrat?

Vždy je otázkou, jak se k výběru postavit. Plastová, hliníková, dřevěná nebo okna s ALU opláštěním? Nekonečné téma.

Vždy pečlivě zvažte, k jakým účelům je okno zamýšleno. My vám poradíme, jaká varianta se k domu bude hodit s ohledem na prostředí, podnebí i váš vkus.

Plastová okna jsou nejpopulárnější a „bezúdržbová“, hliníková okna jsou jedinečná a disponují nejdelší životností a dřevěná okna jsou přírodní a tradiční.

HS portál hliník nebo plast?

Dveře zdvižně posuvné jsou unikátním řešením, když potřebujete velké prosklení a široký a komfortní průchod na terasu.

Nabízíme plastové, dřevěné nebo hliníkové portály – ty se pyšní svou jedinečností a dlouhou životností, protože snesou jakékoliv prostředí a podnebí.

Jaké vstupní dveře vybrat?

Dveře dělají dům, stejně jako kola dělají auto.

Vyberte si z velkého množství variant plastových, hliníkových nebo dřevěných dveří, stejně tak z výplní či možností členění vstupních dveří a jejich doplňků, jako jsou kliky, madla, panty, kování a podobně.

Opět platí, že hliníkové dveře jsou TOP ve své třídě. Sekce DESPIRO nabízí jedinečné modely s dlouhou životností.

Dají se koupit špatná okna a dveře?

Vlastně zajímavá otázka. Dnešní výrobci si již nedovolí vyrobit „špatná“ okna nebo „špatné” dveře. Každá firma se snaží modernizovat výrobní park a dbá na kvalitu výrobků, v lepším případě výstupní kontrolou. Samozřejmě se najdou i tací, kterým se říká „garážníci“, avšak od těchto opravdu dál.

Na co se soustředit při pořízení plastových oken?

Při výběru plastových oken je potřeba zohlednit několik aspektů:

  • Počet komor
  • Stavební hloubka
  • Hloubka zasklení
  • Zasklívací paket
  • Síla stěn
  • Pohledová výška – Aktuálně je kladen důraz na nízkou pohledovou výšku.
  • Barva jádra profilu
  • Provedení těsnění
  • Možnost sváru – Dnes už samozřejmostí tzv. svár na nitku (V perfekt).
Na co si dávat pozor při výběru dodavatele?

Především byste měli mít obecně dobrý pocit a vnímat jedinečnost v komunikaci. Profesionální prostředí a jednání by mělo být samozřejmostí. Každá firma se v nabídkách chválí a píše o sobě jen to NEJ. Za nás mluví činy.

Není na škodu si zjistit něco o firmě prostřednictvím recenzí a dostupných informací, například také na sociálních sítích.

Jaké vybrat venkovní stínění?

Velmi populární a moderní  jsou poslední dobou venkovní žaluzie, finálně montované v perfektním provedení a zpracování. Současné provedení lamel je ve tvaru Z, slangem „zetko“.

Méně často montujeme praktické venkovní rolety, které nabízí úplné zatemnění a zároveň jisté zabezpečení objektu.

Nabízíme také screeny, a to především pro pergoly a zimní zahrady.

Posuvné dveře?

Nekonečná problematika. Výhody posuvných dveří jsou minimálně dvě, a to:

  1. Místo v prostoru pro otevírání
  2. Možnost většího zasklení

Verze posuvných dveří jako PSK, SLIDE či HS portál jsou vždy v sekci posuvné dveře, jen s rozdílem, který má vliv na cenu a komfort užívání.

Česká, nebo polská okna?

Velmi populární otázka na českém trhu. Nemůžeme hodnotit/kritizovat výrobky podle geografické polohy země původu, ovšem troufáme si tvrdit, že čeští dodavatelé oken a dveří mají ve zvyku polské výrobky hanit.

Je potřeba si uvědomit, že polští výrobci oken a dveří jsou technologicky mnohem dál než ti čeští, zároveň jsou rychlejší s termíny a hlavně se službami a komplexností.

Servisní zákrok, nebo reklamace?

Servisní úkon a záruční zákrok si lidé často pletou. Pokud zákazníci „reklamují“ seřízení oken/dveří a považují to za zákrok, který se neplatí, tak se pletou (domněnka záruky). Seřízení oken a dveří je vždy placený servisní úkon, který nesouvisí se zárukou a nepovažuje se za záruční zákrok.

Přirovnejme si to k vyvážení pneu na autě. Pokud zakoupíte nové pneu, které si necháte nazout na disky a po roce užívání vám kola budou „házet“, také nebudete reklamovat nazutí či vyvážení – jedná se o servisní zákrok.

Na co si dávat pozor v cenové nabídce?

Hlavně na přehlednost, úplnost, jasně dané a případně také „skryté” informace. Velmi pomíjivé jsou „slevy“, které jsou často pouhým marketingovým tahem.

Jaké montážníky by dodavatel měl mít?

V ideálním případě jsou to ti NEJlepší zaměstnanci firmy, vychovaní dle představ společnosti v souladu s nároky na dokonale provedenou práci.

Mnoho firem najímá na montáže externí firmy (party), což snižuje kvalitu odvedené práce a často přináší problémy spojené se zakázkou.