
Barva nestačí. Proč je výběr oken jako koupě auta?
Taky si chcete pořídit nová okna a nevíte, jak na to?
Prodejce po vás chce moc specifikace a vás zajímá “jen” barva u dveří?
Vidíte v nabídce na konci jen srozumitelnou cenu a obsahu jinak nerozumíte?
Přesně toto jsou klasické signály laika při výběru oken a dveří. Zákazník přijde do prodejny a ví, že chce trojsklo a barvu (hnědá/antracit).
Pro přesnou nabídku je potřeba znát více detailů
Je potřeba vědět mnohem víc věcí, je to jako projekt. Pro srovnání, kdyby zákazník přišel do autosalonu a řekl: chci červené combi. Pojďme pochopit prodejce, aby nám zákazníkům mohl vyhotovit co nejpřesnější nabídku ještě mnohdy před zaměřením…
Staňte se chytrým zákazníkem – vyplatí se to
Staňte se jako zákazník malým profíkem v oboru, oceníte to i v další životní etapě. Všimněte si hlavně zpracování, přehlednosti a srozumitelnosti obsahu nabídky.
Sleva? Co je vlastně sleva? Mnohdy “ústupek” z nesmyslně nadhodnocené ceny, za kterou NIKDY výrobky nekoupíte. Chcete slevu, nebo dobrou cenu?
Pojďme si vždy uvědomit, že je důležité jak prodejce komunikuje, stará se a reaguje na dotazy. Věříme, že výběr bude dle vašeho přání a očekávání.

Michal Mikeš
Technický specialista a prodejce s dlouholetou praxí v oblasti okenních systémů.
Postará se o vše od prvního kontaktu se zákazníkem, přes odborné poradenství až po přesné zaměření a technické řešení na míru. Má výborný přehled o produktech, rozumí stavebním detailům a vždy hledá to nejvhodnější řešení pro konkrétní projekt.

Technik a prodej
Odborné zaměření a prodej oken

Telefon
